2013. január 3., csütörtök

A keccóóóó....

Szeretnék egy szép családi házat!
Igy hát elkezdtem tervezni és építeni  álmaim otthonát!Nem tudtam hogy milyen legyen de azt tudtam hogy medence kell az alsó szintre .Még nincs teljesem kész de már részeredményekről mutathatok egy pár képet.Sok időmbe és kitartásba kerűlt az építés és a kivitelezés de azt hiszem hogy jól haladok!

Bal oldala a háznak...

...a terasz... 

Jobb oldal...itt azért van még mit csinálni...de nem vagyok rest:-´)
.
 ...természetesen az emeletről valahogy le is kell jönni a medencékhez erre kiválóan megfelel a csigalépcső(megjegyzem nagyon sokat szenvedtem vele)


Az emeleti erkélyajtó és a ház fő homlokzata...nem tudtam hogy milyen legyen mert az erkély  stílusához nem illik akármilyen ajtó...ennél maradtam...természetesen még nincs ott az erkély mert még nagyon sok munka van a tetővel.


Na valahogy így fog kinézni de persze kell még korlát na meg egy csomó minden,még fogni kell az erkélyt:-)...

 itt a vége egyenlőre,innen folytatom:-)

kemény munkával sikerült megálmodnom és megterveznem az erkélyeket.













...mindkettőt...















...és persze a teraszok...














...még nincs kész....folyt köv...:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése