2012. augusztus 21., kedd

A katedrális

    Az Ócsai nagytemplom szolgált alapjául ennek az épületnek!
Ennél tapasztaltam meg hogy mennyire jó lett volna odafigyelni a matek órán  mert kissé hiányos maradt  tudásom, főleg  a geometriai  feladatoknál illetve a szög számításoknál!de hál istennek az internetes "nagykönyvtár" kéznél volt és ki tudtam egészíteni azt amit már elfelejtettem(vagy ami nem is volt bent olyan mélyen):-)
   Nagyon büszke vagyok erre az épületre !Sokat dolgoztam vele bár ennél is sok mindent másképp csinálnék a mostani ismereteimmel de hagyom így már nem nyúlok hozzá!

Itt már vannak fázis képek is...és ez már több színt is tartalmaz mint az eddigi épületek:-)










Itt még üres a homlokzat...

...de itt már nem...


Mert az ördög a részletekben lakik...


...a finom részletekben...


és a végeredmény!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése