2012. augusztus 20., hétfő

Világító torony!

     Könyveket lapozva bukkantam az Alexandriai világító torony képzeletbeli képét!
Nagyon megfogott az épület szerkezete és kinézete
Hosszas kutakodás után meg voltak a méretek és a képek(illetve csak a feltételezések arról hogyan nézhetett volna ki)
  Csak próbaképpen álltam neki, nem akartam befejezni ,csak ki akartam próbálni hogy hogy is nézne ki a főtorony ha megépíteném!
Sok időt és a papírt nem akartam hogy kárba menjen(  na meg persze jól is nézett ki :)  ),ugy döntöttem hogy ha már elkezdtem be is fejezem!A mostani fejjel már másképpen csináltam volna egy pár részletet de igy is szép és kifejező lett!Mivel itt is van vílágítás ,nállunk tényleg vílágít egy rég megsemmisült világítótorony:-)



...fontosak a részletek....





...és persze az elmaradhatatlan tűz fénye:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése